Орігамі. Птахи на водоймі


Орігамі – давнє японське мистецтво, яке дуже подобається дітям. Крім того, даний вид мистецтва розвиває дрібну моторику, фантазію, виховує посидючість. Діти 8-9 років з захопленням виготовляють об'ємні фігурки, якими можна ще й погратися на перерві. А щтакож вони можуть стати чудовою прикрасою на листівку до свята.


Тема: Орігамі. Птахи на водоймі

Мета: продовжити вивчення основ техніки орігамі, закріпити вміння учнів скла-
дати папір та створювати композиції; вдосконалювати навички роботи з папером,
дрібну моторику рук; виховувати позитивні емоції і почуття у процесі пізнавальної
діяльності.

Обладнання і матеріали: кольоровий двосторонній папір ; ножиці; простий олівець; клей; фломастери; демонстраційний матеріал «Птахи на водоймі»
Хід уроку
I. Організаційний момент

ІІ. Перевірка готовності до уроку

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
Сьогодні на уроці ми продовжуємо творити в техніці орігамі. Для цього ми маємо пригадати  основні прийоми складання паперу та створимо об'ємну аплікацію з птахами, що плавають у водоймі.

ІV. Сприймання і усвідомлення матеріалу.
- Яких водоплавних птахів ви знаєте?
- Послухайте загадку і відразу ж зрозумієте хто буде головним персонажем нашої роботи.

Загадка
Білосніжні, гарні птиці
Дім будують на водиці,
Дуже схожі на гусей,
Обережні до людей!
(Лебеді)
Думаю ви здогадалися, що на нашій водоймі оселяться саме лебеді.
Кожен з вас має аркуш паперу, на якому зображена водойма. Саме тут і оселяться наші птахи. Але якщо ми просто виріжемо їх з кольорового паперу, картина виглядатиме млявою і не викликатиме емоцій. Тому, як і на попередньому уроці, ми будемо виготовляти об'ємні фігурки в техніці орігамі.
- Давайте ж пригадаємо, що таке орігамі. (Це мистецтво складання паперу, яке дозволяє виготовляти  об'ємні фігури шляхом згинання і складання паперу.
- Звідки поширилося дане мистецтво? (з Японії)
- Пригадаймо основні прийоми складання паперу.

Робота з таблицею умовних позначень, які найчастіше використовуються в техніці орігамі.

VФізкультхвилинка
Станемо дружно на зарядку,
Всі шикуйтесь по порядку.
Руки вгору, руки вниз,
У землі ми огреблись.
Круть наліво, круть направо,
Роблять дітки різні вправи,
Біг на місці починайте,
Біль і слабкість проганяйте.
Вчитель їм дає урок,
Роблять дружно крок до кроку,
Ручки ставлять по порядку,
Люблять дітоньки зарядку.
Вчитель вправам тим радіє,
Вчити діточок він вміє.

 VІ. Демонстрування та аналіз готового зразка.
Демонстрування вчителем самого процесу виготовлення лебедя. Визначення основних принципів складання та згинання паперу при виготовленні лебедя. Опрацювання схеми, що подана в робочому зошиті.
Інструктаж з техніки безпеки при виготовлені роботи «Птахи на водоймі».

VІІ. Практична робота
Самостійне виготовлення лебедів та приклеювання їх до заготовки. (Під постійним наглядом учителя, адже комусь обов'язково знадобитьс допомога)

 VІІІ. Виставка та оцінювання робіт учнів
- Подивіться на нашу виставку.
- Ви дуже постаралися!
- Чия робота вам сподобалася найбільше? Чому?
- Яких помилок допустили деякі діти? Чому? Як їх можна було б не допустити?

ІX. Підсумок уроку
-  Чи сподобався вам урок?
-  Про що нове ви дізналися на уроці?
-  Чого навчилися?
-  Чи змогли б навчити виготовляти таких лебедів  своїх товаришів?










Немає коментарів: